Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023

                                     

                                                           


                                                 Greek Writing Coach


Αν χρειάζεσαι έναν προσωπικό Writing Coach, είμαι στη διάθεσή σου. Σου παρέχω 1:1, ατομικό και δουλεύω μαζί σου βάση των δικών σου αναγκών και προτιμήσεων.  


Γιατί μπορείς να με εμπιστευτείς; 

Είμαι συγγραφέας 15 βιβλίων, είμαι η ίδια Εκδότρια, άρα ξέρω εκ των προτέρων τι ζητά ένας εκδοτικός οίκος για να υπογράψει μαζί σου ένα συμβόλαιο συνεργασίας, αρθρογραφώ χρόνια σε διάφορα έντυπα, κάνω κριτικές λογοτεχνίας, αναλύω λογοτεχνικά κείμενα λόγω της εμπειρίας που μου παρέχει η δουλειά μου και κάνω Εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής τα τελευταία δέκα χρόνια.  

Μπορώ λοιπόν, να σου μεταδώσω τις γνώσεις μου και να σε βοηθήσω να αναπτύξεις χρήσιμες τεχνικές έτσι ώστε να μπορείς να γράφεις με άνεση αλλά κυρίως με γνώση.


Εάν θέλεις να γίνεις ένας επιτυχημένος συγγραφέας, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου για να διευθετήσουμε την πρώτη διαδικτυακή μας συνάντηση μέσω της πλατφόρμας zoom.  


Στοιχεία επικοινωνίας:  

Ε-mail: anazitiseis@gmail.com

Facebook maria.stylianou

Instagram maria_stylianou_writer_coach

https://www.linkedin.com/in/maria-stylianou-ab105325/

Τηλ: + 357 99779968 







 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.